niedziela, 1 listopada 2015

BLISKOPAD- co to takiego?

Postanowiłam wziąć udział w fajnym projekcie skierowanym do Rodziców i dzieci.  Polega na... znajdowaniu czasu na pobycie z dziećmi.  Nie, że zupę gotuję i rzucam okiem na dziecko.Zwłaszcza w mojej " niewiwmwcoręcewłożyć" rzeczywistości to ciekawy eksperyment. Być Z dzieckiem, a nie OBOK. Przeczytajcie co o tym pisze pomysłodawczyni- Huma ( humahuppa.blogspot.com):




"Czym jest BLISKOPAD?
To projekt skierowany do Rodziców, którzy chcą zadbać o relację z dziećmi, o wspólnie spędzany czas, o pogłębienie więzi, o dobrą zabawę. Nie ważne, w jakim wieku jest dziecko-zawsze potrzebuje bliskości, zwłaszcza rodzica.

Skąd się wziął bliskopad?
Rok temu postanowiłam ostatni miesiąc drugiej ciąży poświęcić w jak największym stopniu mojemu synkowi. Chciałam sprawić, by poczuł, że jestem blisko mimo wszystko i stąd zrodził się dość spontaniczny pomysł. Można o tym poczytać tutaj. Wkrótce okazało się, że dołączyło do mnie sporo osób. Galeria znajduje się tutaj na fb i ig.

Na czym polega projekt?
Każdego dnia mamy temat przewodni. Każdy interpretuje go według własnego uznania, możliwości, wieku dziecka, pomysłów i czasu. Następnie fotograficznie dokumentujemy wykonanie zadania.

Jakie zdjęcia wrzucać?
Każdy wrzuca zdjęcia, jakie są zgodnie z jego przekonaniami. Jeśli ktoś nie chce publikować wizerunku dziecka, nie musi tego robić. Można sfotografować same dłonie, pracę plastyczną czy miejsce zabawy. Od Was zależy, jak to ujmiecie. Czasem trudno jest równocześnie być w zabawie i robić zdjęcia. Zróbcie to więc tak, jak Wam najwygodniej:)

Gdzie, co i jak?
Codziennie rano na blogu będę umieszczała temat danego dnia, przykładowe propozycje zabaw i nasze interpretacje. Jak najbardziej można z nich korzystać :) W wydarzeniu na facebooku będą przypomnienia i odnośniki do posta. To samo postaram się robić na instagramie @humahuppa.
Wy zdjęcia publikujcie:
-na swoim profilu lub stronie na facebooku
-na Instagramie
z tagiem #bliskopad2015 
-w komentarzach pod danym postem, tutaj u mnie na blogu.
Ważne, byśmy nie publikowali zdjęć w wydarzeniu na fb, bo wraz z jego zakończeniem po prostu przepadną.

Do naszej akcji przyłączyli się sponsorzy, którzy przygotowali dla Was wspaniałe nagrody! :) Trafią one do tych z Was, którzy będą najbardziej aktywni i kreatywni. O wszystkim będę informowała na bieżąco. W razie pytań, piszcie śmiało.


A oto tematy:


Życzę Wam wspaniałego czasu z dzieciakami i dobrej zabawy!
Huma"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozgość się u nas i spędź miło parę chwil :)